niedziela, 23 lipca 2017

Nepomýlil som si kabínu? Trousil sa vyškovských mladíkov najskôr zľakol

Vyškov patrí aj vďaka obrancovia, ktorý v lige nazbieral 249 štartov, po piatich kolách MSFL s desiatimi bodmi solídne štvrtá priečka. Sám Trousil naposledy cez víkend svoj tím nasmeroval gólom k výhre 3: 0 nad olomouckým HFK. "Hlavným mojím cieľom je, aby som odišiel z ihriska po svojich," usmieva sa zadák, ktorý v apríli oslávi štyridsiatku.

Profesionálne kariéru zakončil Trousil v máji v druholigovej Karvinej. "S futbalom som to ale nechcel úplne zapichnúť," vykladá zhovorčivý stopér, ktorého vábil bývalý brnenský spoluhráč Petr Švancara do nižšej súťaže v Rakúsku.

"Bol som dohodnutý, že po dovolenke to podpíšem.Posledné zápasy ale prehrali, Švanci tam nakoniec nepokračoval, takže z toho zišlo, "líči Trousil.

Namiesto toho k futbalistovi, ktorý býva vo Zbýšove pri Slavkove, dorazila ponuka z neďalekého Vyškova.

"A som rád, že to takto dopadlo. Môžem byť viac s rodinou.Len si vždy odskočíte na tréning, "oznamuje exligový zadák, ktorý v juhomoravskom klube bude pomáhať aj s výchovou futbalových nádejí. "V novembri si chcem začať robiť aj licenciu." Zatiaľ tak z jeho skúseností ťaží predovšetkým treťoligovej áčko.

"Honza je výraznou postavou mužstva, ktorá nám pomohla vyriešiť problematiku mladého mužstvá bez skutočného lídra," hovorí Vyškovský tréner Miloslav Machálek. "S jeho riadením a výkony sme veľmi spokojní."

Okrem toho sa Trousil pasoval do role hrajúceho mentora. "Chlapcov počúvam, ako sa baví a sledujú zahraničné zápasy. Spolu to potom tiež preberáme, "líči rodák z Kutnej Hory. "Moja misia má naplnenie.Som rád, že si nechajú poradiť, "teší skúseného stopéra, na ktorého nov í parťáci spočiatku volali" Honzo ". "Musel som im vysvetliť, že na to nepočujem. Som jednoducho Truska. "

U minulého nováčika MSFL je novou tvárou aj Daniel Přerovský, ktorého do Vyškova poslala na jesenné hosťovanie ligová Zbrojovka. "Pokúsime sa mu nájsť cestu späť. Cieľom je dostať ho na úroveň, kedy bol ceneným talentom, "hovorí Machálek na adresu 23-ročného hráča, ktorý sa v novom drese uviedol hneď cez víkend gólom.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz